counter create hit

مطالب مرتبط:

وزیر اطلاعات: با دروغ و اتهام به نتیجه نمی رسیم

وزیر اطلاعات تصریح کرد که رسانه ها باید در ارائه مطالب صحّت را اصل قرار دهند.

جزئیات برادرکشی در دلیجان/ قاتل دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با تشریح جزئیات وقوع قتل در استان مرکزی گفت: قاتل مرد روستایی در دلیجان دستگیر شد.

تغییر محل نشست سران عرب از بیم موشک های یمن

منابع خبری اعلام کردند که عربستان سعودی از بیم شلیک موشک های بالستیک یمن به شهر ریاض، محل برگزاری اجلاس آتی سران عرب را به شهر الدمام انتقال داده است.

مکان های مناسب برای زندگی در مریخ مشخص شد

مکان های مناسب برای زندگی در مریخ مشخص شد

بیگ بنگ: محققان ” دانشگاه و مرکز تحقیقاتی واخِنینگِن” یک نقشه ۳ بعدی اولیه را طراحی کرده اند که مناطق مناسب...

باغ وحش ارم تهران

باغ وحش ارم در زمینی به وسعت تقریبی ۵ هکتار در کیلومتر ۴ اتوبان تهران کرج در نزدیکی ایستگاه متروی اکباتان قرار گرفته است. در حال حاضر تعداد ۱۲۱ گونه جانوری بومی ایران و دیگر نقاط جهان در قالب چند گروه در باغ وحش نگهداری می شوند. ...

ورود پیکر شهید مدافع حرم سید عمار موسوی به اهواز

پیکر شهید مدافع حرم «سید عمار موسوی» عصر امروز از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد.

با این تعویض ها، عمر خودرو را طولانی کنید [رپورتاژآگهی]

با این تعویض ها، عمر خودرو را طولانی کنید [رپورتاژآگهی]

بهترین ماشین را هم که خریده باشید، باز هم بعد از مدتی ممکن است دچار مشکل شود. دلیلش هم ساده است، هر قطعه ای عمری دارد و عمر ماشین هم به تازه نفس بودن قطعاتش وابسته است. برای اینکه بتوانید عمر ماشینی را که برای خریدش کلی هزینه کرده اید، افزایش دهید قطعاتی ...

هراز یکطرفه شد

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محور هراز از مسیر شمال به جنوب تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به انحصار کتاب پایان دهید

به انحصار کتاب درسی پایان دهید

به انحصار کتاب پایان دهید جامعه > آموزش - کوچکتر oaooeoioee:در این روز در اعتراض به نقش کتاب های درسی در مدارس و رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی شنیده شود. وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شده توسط زمان ایراد در کد مدرسه مقامات می خواهید برای جلوگیری از صفحه نمایش از صادق بار نوشتن کد برای ایجاد فشار روانی بر دانشجویان برای جلوگیری از. پدر و مادر در بالای تمام نیازهای رو به رشد است و این کار از دانش آموزان در آنها است. این اعتراض خوب است و به یاد داشته باشید, اما چرا بیش از یک ربع قرن گذشته از این اعتراضات میوه شانگهای به منظور کاهش فشار بر ارتش یادگیرنده مطمئن شوید که آن است که بازداشت از همان جنس در اعتراض به نقش ورودی در گسترش هسته ای حافظه و افزایش فشار و استرس در دانش آموزان دبيرستاني است كه كماكان ادامه دارد. سؤال‌ اساسي اين است كه چرا به‌رغم اعتراضات و توجيه مديران مدارس به استفاده نكردن از كتب كمك‌آموزشي، حاكميت كتب كمك‌درسي بر مدارس در طي اين سال‌ها، افزايش يافته است. واقعيت اين است كه نگرش مسلط بر نظام آموزش‌و پرورش و حاكميت ملي و جامعه به كتاب درسي محدوديت‌هايي را بر انتخاب محتواي آموزشي در كشور ايجاد كرده است كه گسترش كتب كمك‌درسي، نتيجه طبيعي آن است. كتاب كمك‌درسي و كتاب درسي در بافت ايراني همزاد هم هستند. نمي‌توانيم كتاب درسي با نگرش مسلط آن را داشته باشيم، اما كتاب كمك‌درسي نداشته باشيم. در آموزش و پرورش كنوني ايران كتاب درسي، محتواي درسي انحصاري است. اين انحصار به همراه نگرش به ساير مؤلفه‌هاي برنامه درسي به‌طور طبيعي نشريات و كتب كمك‌درسي را فرامي‌خواند. اين عامل به همراه محيط سخت كسب و كار در ايران - توأم با نرخ بالاي بيكاري دانش‌آموخته‌هاي عالي - و تيراژ پايين نشر كتاب، اقتضا دارد كه بخشي از منابع انساني و مالي ملي به طرف كتب كمك‌درسي سرازير شود. از قضا، بازار و نشر كمك‌آموزشي پررونق و محيط كسب و كار آن سودآور است. براين اساس، نگرش انحصاري معطوف به كتاب درسي و اقبال مدارس به كتب كمك‌آموزشي در آموزش و پرورش كنوني ايران، همزاد هم هستند و جداسازي آن عملي نيست؛ مگر اينكه انحصار كتاب درسي شكسته شود و نگرش مسلط به كتاب درسي در وزارت آموزش و پرورش، حاكميت و جامعه در مسير تغيير قرار گيرد. در آن مسير تغيير كه انحصار كتاب درسي خاتمه مي‌يابد، سرمايه ملي معطوف به كتب درسي فرصت‌هاي جديد به دست خواهد آورد؛ ان‌شاء‌‌الله.