counter create hit

مطالب مرتبط:

شعب مجازی جایگزین سنتی می‌شوند

به گزارش ایلنا و به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، اکبر کمیجانی درباره تاثیر ورود بازیگران جدید مانند فین‌تک‌ها به حوزه بازار پول بر کارایی نظام بانکی اظهارداشت: در یک تعریف ساده، فین‌تک کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است و فین‌تک‌ها، استارت‌آپ‌ها و ش ...

همیشه مشکوک بودن به پژوهشگران و اساتید حرفی نادرست است/دانشگاه ها کارآفرین باشند

به گزارش وانانیوز،  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری صبح شنبه در سی ویکمین جشنواره خوارزمی با بیان اینکه ایران کشوری است که در دو مقطع تاریخی در علم و تمدن بشری نقش بسیار ارزنده ایفا کرده است، اظهار کرد: ایران، در دو مقطع پیش و بعد اسلام نقش بسی ...

مفسدان اقتصادی و مدیران نجومی بالاخره مفسدند یا کارآفرین نابغه؟!

مفسدان اقتصادی و مدیران نجومی بالاخره مفسدند یا کارآفرین نابغه؟!

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادق زیباکلام که این بار در دانشگاه لرستان از موضع کارشناس اقتصادی (!) حرف می‌زد، گفت: اگر امروز وضع اقتصاد ایران خوب است باید از آن کسی که وضعیت اقتصادی متوجه اوست تشکر کنیم و اگر وضع اق ...

اعطای نشان لیاقت کارآفرینی فدراسیون نخبگان فرانسه به مدیرعامل بانک پاسارگاد

اعطای نشان لیاقت کارآفرینی فدراسیون نخبگان فرانسه به مدیرعامل بانک پاسارگاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نشان لیاقت کارآفرینی فدراسیون ملی نخبگان فرانسه به عنوان بالاترین نشان افتخاری این کشور، به دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد اعطا شد.به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، فدراسیون ملی نخبگ ...

چاره ای جز هوشمندسازی نداریم/تاکید بر اشتغال و کسب و کار نوین

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت حمایت از استارتاپ‌ها و تقویت آن ها در زندگی شهری گفت: به‌نظر می‌رسد موضوع استارت‌آپ‌ها یک پارادایم جدی در نحوه، شیوه کسب و کار و در اصل سبک زندگی جامعه شهری محسوب می شود که به هر حال حضورشان در شهرهایی مثل تهرا ...

طاقچه بعد از خندوانه!

طاقچه بعد از خندوانه!

ایرانی‌ها کتاب نمی‌خوانند یا محتوای جایگزینی به آنها ارائه شده است؟! نمی‌دانم تا کجا می‌توان یک ملت را به صفت‌های گوناگون متهم کرد اما این نکته مسلم است که اگر خوراک درخوری به هر انسانی ارائه شود، پذیرایش است. این مسئله در مورد کتاب هم ...

گردهمایی شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی برگزار می شود

گردهمایی شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی برگزار می شود

گردهمایی شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌های حوزه انرژی عنوان رویدادی است که با ...

تاکید شمخانی بر فاصله گرفتن از تمرکزگرایی و حرکت به سمت توسعه شهر ها و روستا های کارآفرین

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز(جمعه) با حضور در سومین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر کشور در تهران از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید و با دست اندرکاران صنایع ...

نخستین نشست خبری آنلاین وزیر ارتباطات برگزار شد

نخستین نشست خبری آنلاین محمدجواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) ۱۹ اسفند ماه برگزار شد. در این نشست جهرمی به صورت آنلاین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش اکوس ...

اشتیاق فعالان اقتصادی هند برای سرمایه گذاری در ایران

رحیم بنا مولایی (رئیس اتاق بازرگانی البرز) که همراه با هیئت اقتصادی مشترک البرز و تهران به هند سفر کرده بود، از استقبال فعالان اقتصادی این کشور به منظور مشارکت، سرمایه گذاری و همکاری مشترک در فعالیت ...

سرمایه گذاران منتظر هستند که هیجان ها بخوابد

سرمایه گذاران منتظر هستند که هیجان ها بخوابد

سرمایه‌گذاران منتظر هستند که هیجان‌ها بخوابد در مورد مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۶ می‌توان به چند نکته اشاره کرد؛ یکی مربوط به تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس، دیگری مربوط به شفاف‌سازی‌هایی است که در اکوسیستم ایجاد شده ا ...

کتاب عاشقش باش، ترکش نکن؛ به شما یاد می دهد از شغل تان راضی باشید

شناسنامه ی کتاب عنوان اصلی کتاب: Love it, Don’t Leave it عنوان کتاب به فارسی: عاشقش باش، ترکش نکن نویسنده: بورلی کای، شارون جوردن ایوانز (Beverly L. Kaye, Sharon Jordan-Evans) سال انتشار: ۲۰۱۳ درباره ی کتاب امروزه پیداکردن شغل مناسب کار ...

پهپاد ۲۸ موتوره عملیات نجات و جستجو انجام می دهد

یک استارت آپ، پهپادی با ۲۸ موتور ساخته که می تواند توربین های بادی را پاکسازی کند و عملیات های نجات و جستجو انجام دهد.

نوجوان ایرانی که تبدیل به کارآفرینی مشهور شد

باور داشتن اینکه «من می توانم، کار تازه ای را شروع کنم» عامل هایی هستند که در تولد یک کارآفرین و ایجاد عزم و اراده در وی نقش اساسی دارند. «حسن رفوگران»، بنیان گذار خودکار بیک یکی از همین افراد است. ...

برترین استارتاپ های بین المللی فعال در حوزه حمل و نقل

برترین استارتاپ های بین المللی فعال در حوزه حمل و نقل

پیش بینی می شود که جمعیت جهان تا سال ۲۰۳۰ میلادی به ۸/۵ میلیارد نفر برسد و بخش عمده ای از این جمعیت نیز در مناطق شهری زندگی خواهند کرد. این موضوع چالشی عمده برای سیستم حمل و نقل خواهد بود، در این بین نقش است ...

فین استارز ۲۰۱۸، بزرگترین گردهمایی استارت آپ ها و فعالان فین تک

رویداد فین استارز 2018 فرصتی برای هماهنگی اضلاع اساسی اقتصاد کشور در راستای حمایت از اقتصاد دانش بنیان دانست.

مزایا و معایب استفاده از بازاریابی دیجیتال به فروش یک محصول

مزایا و معایب استفاده از بازاریابی دیجیتال برای فروش محصول

با توجه به آخرین آمار منتشر شده توسط موسسه های مختلف فعال در زمینه کسب و کار مطالعات و استفاده از بازاریابی دیجیتال می تواند در میزان موفقیت کسب و کار تاثیر مستقیم. گزارش از اکوسیستم است. فضای مجازی به طور کلی استفاده از فضای دیجیتال برای بازاریابی های مختلف مزایا و معایب. به گفته کارشناسان فضای دیجیتال است که یک محل که در آن بسیاری از مردم آگاهی عمیق تر و درک بهتر از جهان و وقایع و مناسبت های مختلف در حوزه های گوناگون را کسب می کنند. بازاریابی دیجیتالی از جمله حوزه هایی است که با افزایش استفاده از فضای دیجیتال در طی دهه های اخیر گسترش زیادی داشته است. گروه های متف فعال در بازاریابی دیجیتال در حوزه های گوناگون و مختلفی از آن مشغول به کار هستند. حوزه های مختلف بازاریابی دیجتال عبارتند از : محتوا: این بخش شامل پست های وبلاگ ها، مقاله ها، مطالعات تحقیقاتی، کتاب های الکترونیک، شبکه های اجتماعی و از این دست می شود. خلاقیت: این بخش بیشتر در خصوص تصاویر،نمودارها و ویدیو هایی است در کنار محتوای تولید شده از آن ها استفاده می شود. وضعیت: در این بخش بیشتر به تحلیل، ایجاد هدف  و استفاده از آمار مختلف برای رسیدن به نتیجه مطلوب مربوط است. بر اساس بررسی های انجام شده، شرکت های بزرگی که در جذب مشتری و شناسایی محصول خود سعی در استفاده همزمان از بازاریابی دیجیتال در کنار حضور فعال در کمپین های مختلف به عنوان حامی، سخنران و یا داوطلب دارند توانسته اند موفقیت بیشتری را در پیشبرد اهداف خود کسب نمایند. نکته مهم و اساسی در این زمینه این است که استفاده از بازاریابی دیجیتال تنها برای شرکت های بزرگ و برند های جهانی کاربرد ندارد. این حوزه برای تمامی شرکت ها در تمامی ابعاد چه بزرگ و شناخته شده و چه کوچک و نا شناس کاربرد اساسی دارد. مسئله اصلی در این زمینه این است که یک شرکت باید هنر استفاده از فضای دیجیتال را برای هویت سازی سازمان و یا برند شخصی خود داشته باشد تا بتواند از آن به بهترین شکل ممکن برای رشد و پیشبرد اهداف کسب و کار خود استفاده نماید. شرکت Millennials از جمله شرکت های معتبر و بزرگی است که محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند. این شرکت در حدود ۱۸ ساعت روزانه اقدام به فروش آن لاین محصولات خود می کند. شرکت Generation Z یز اط جمله شرکت هایی است که اکثر کارمندان ان را جوانان زیر ۲۲ سال تشکیل می دهند. این جوانان بیشترین فعالیت خود را برای شناسایی این شرکت و همچنین فروش خدمات و محصولات آن از طریق شبکه های اجتماعی از جمله اسنپ چت و یا اینستاگرام استفاده می کنند. از طرفی متخصصان حوزه بازاریابی دیجیتال می توانند از این نوع بازاریابی بر اساس اهداف و استراتژی که شرکت یا سازمان بر اساس آن پایه ریزی شده است بهره ببرند. در واقع استفاده از بازاریابی دیجیتال می تواند برای کمک به رشد و گسترش کسب و کارهای مختلف و همچنین سازمان ها و شرکت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از این رو ترتبیت افراد متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال می تواند کمک بزرگی به رشد اقتصاد کند. در واقع وجود افراد متخصص و حرفه ای در حوزه استفاده از بازاریابی دیجیتال برای تمامی شرکت ها و گسترش تمامی کسب وکارها مفید و مورد نیاز است. با این حال متاسفانه مشکلاتی نیز در سر راه استفاده از بازاریابی دیجیتال به طور گسترده وجود دارد. از جمله اینکه متاسفانه به دلیل عدم وجود منابع رسمی برای آموزش بازاریابی دیجیتال به طور تخصصی عر فردی با هر حوزه فعالیت و تخصصی وارد بازاریابی دیجیتال و ارائه خدمات به مشتریان این صنعت می شود. در واقع امروزه با توجه به گسرش روز افزون اینترنت هر فردی حتی نوجوانان نیز اقدام به راه اندازی وبلاگ و یا سایت های تبلیغاتی می کنند. نکته قابل توجه دیگر در این زمینه این است که بر خلاف باور عموم افزایش تعداد بازدید و یا افزایش تعداد پست ها در یک وبلاگ تبلیغاتی الزاما تاثیر مستقیمی بر روی میزان افزایش فروش محصول توسط آن وب سایت یا وبلاگ ندارد. در گذشته فروش های آن لاین وابسته به ۳ عامل اساسی از جمله ترافیک، نرخ بازدید و هزینه بوده است.  بر اساس باور عموم افزایش ترافیک در یک وب سایت یک راه اساسی برای افزایش فروش محصول ارائه شده در آن وب سایت یا وبلاگ به شمار می رفته است. اما واقعیت این است که ارتباط میزان فروش و حجم ترافیک یک وب سایت دو عاملی هستند که وابستگی آن ها به یکدیگر کمی پیچیده است. افزایش ترافیک یک وب سایت به این معنی نیست که تمام بازدید کنندگان وب سایت الزاما مشتریان بالقوه محصول ارائه شده در وب سایت هستند و اقدام به خریداری محصول از طریق آن وبلاگ یا وب سایت می کنند. در واقع بسیاری از بازدید کنندگان از روی کنجکاوی اقدام به بازدید از یک وب سایت و مشاهده محتوای آن می کنند. حقیقت این است که در برخی موارد کاهش ترافیک منجر به افزایش میزان فروش یک محصول از طریق یک وب سایت می شود. این ارتباط پیچیده میان افزایش ترافیک یک وب سایت و میزان فروش یک محصول از طریق وب سایت یا وبلاگ مسئله ای است که باید مورد بررسی و مطالعات بیشتری قرار گیرد. متسفانه در حال حاضر موسسات تبلیغاتی زیادی وجود دارند که کارهایی از جمله بازاریابی دیجیتال را انجام می دهند. این موسسات پیشنهاداتی را به مشتریلن خود برای استفاده از فضای دیجیتال در معرفی محصول به کاربران انجام می دهند که متاسفانه بدون هر گونه تحقیق و بررسی است. در بسیاری از موارد این پیشنهادات حتی باعث معکوس شدن روند فروش و کاهش میزان فروش محصول آن شرکت از طریق وب سایت یا وبلاگ مورد نظر می شود. نکته اساسی این است که با وجود اینکه استفاده از بازاریابی دیجیتال و مزایای آن برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است اما بهره بردن و استفاده بهینه از این فضا تنها زمانی می تواند در جهت افزایش فروش محصول موثر و تاثیر گذار باشد که از نظرات افراد متخصص در این زمینه استفاده شود و کار بازاریابی بر عهده افراد متخصص در این حوزه قرار گیرد.