counter create hit

مطالب مرتبط:

برند لاکچری؛ ۶ ویژگی این برندهای منحصربه فرد را بشناسیم

لطفا منتظر باشید... × ورود با فیســبوک ...

رویداد کارآفرینی هم نت فاضلاب در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این رویداد سه روزه با محوریت «متناسب‌سازی ساخت پکیج تصفیه فاضلاب با نیازها و دانش روز»، «کنترل و حذف سوسری‌ها در شبکه فاضلاب»، «بهسازی و بازسازی شبکه‌های فاضلاب با تاکید بر بومی سازی روش‌ها»، «کنترل و حذف بو در شبکه و تصفیه خانه‌ها ...

میوه  باکس سرمایه جذب کرده است | جذب سرمایه

میوه باکس سرمایه جذب کرده است | جذب سرمایه

علی محمد زاده بنیانگذار استارت‌ آپ خدماتی میوه‌ باکس در مورد اینکه این کسب‌ و کار چرا و چگونه شکل گرفته است، می‌گوید: «حدود ۲۰ ماه پیش میوه‌ باکس شروع به کار کرد. تقریبا ۵-۶ ماه اول تنها به دنبال ایده می‌ گشتم؛ ایده‌ های زیادی بود ولی در مورد هیچ‌ کدام فکر ...

چطوری در همه جا آشنا داشته باشیم؟!

چطوری در همه جا آشنا داشته باشیم؟!

آیا تا به‌ حال به این فکر کرده‌ اید که چرا موقعیت‌ های شغلی بسیار مهم و عالی هیچ‌ وقت با آگهی پر نمی‌شوند؟ و یا تا به‌ حال به این فکر کرده‌ اید که چرا برخی شرکت‌ ها بدون شرکت در مناقصات همیشه پروژه‌ هایی در دست انجام دارند؟ آیا در اطرافیانتان اشخاصی را دارید ک ...

فیلترینگ تیر خلاص به کسب وکارهای محلی

یک کارشناس، فیلترینگ تلگرام را برای کسب‌وکارهای خرد و محلی در این بستر در حکم تیر خلاص دانست و گفت: انحصار نیست که استارت‌آپ را موفق می‌کند، بلکه خلاقیت‌های یک سرویس است. اکنون این فرصت تاریخی وجود دارد تا ...

کامیون  دار ها، اوبری  تر می  شوند؟

کامیون دار ها، اوبری تر می شوند؟

اوبر اعلام کرده است که دو قابلیت جدید را به اپلیکیشن اوبر فرایت (در نسخه اندروید و آی‌اواس) اضافه می‌کند؛ همان خدماتی که در گذشته برای کامیون‌دارها راه‌اندازی شده بود. این قابلیت به رانندگان امکان می‌دهد تا چندین کار را با هم انجام دهند و در ن ...

چه عواملی باعث موفقیت استارت آپ ها می شود؟

به گزارش تیتربرتر - با نگاه دقیق تر به جوامع پیشرفته تر، استارت آپ در فرهنگ عامیانه بیشتر با صنعت فناوری و تکنولوژی عجین شده است و بیشتر از گذشته اقتصاددان های بزرگ در مسیر پیشرفت این کسب و ک ...

منتور خوب، کمتر حرف می زند

منتور خوب، کمتر حرف می زند

«منتور خوب می‌تواند صاحبان کسب‌وکارها را در مسیر موفقیت قرار دهد، چون از بیرون به ماجرا نگاه می‌کند و بررسی بیرونی از کسب‌وکار، گاه راه‌حل‌های بسیار مفیدی پیش روی افراد قرار می‌دهد ...

آغاز به کار اولین نمودار زنده ارتباطات سرمایه گذاری استارتاپ ها در کشور

نوپاهاب (مرجع تخصصی اطلاعات سرمایه گذاری و زیست بوم استارتاپی کشور) از نوپاگراف، به عنوان اولین گراف آنلاین ارتباطات استارتاپ ها، شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران کشور با حضور شهردار تهران و معاون علمی و فناوری رئیس ...

ماموریت دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت دانشجویان کارآفرین است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، سرپرست دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در این دیدار صمیمی بیان داشت: این دانشگاه به دنبال اعتلای سطح فرهنگ مهارت‌آموزی، جهت‌دهی به استعدادهای دانشجویان جدیدالورود، هدایت آنان به سمت اشتغال مفید و ا ...

نقش دولت به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر در استارت آپ ها

به گزارش تیتربرتر -  حجم اقدامات انجام شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت‌های یازدهم و دوازدهم به اندازه‌ای بوده که حالا دیگر تقریبا کسی نمی‌تواند بگوید که در انجام کسب و کارهای اینترنتی ...

روشی برای مدیریت بحران در کسب و کار

روشی برای مدیریت بحران در کسب و کار

اگرچه مدیریت بحران یک واکنش فوری است، اما مدیران خوب برای آنکه از فشارها و استرس های ناشی از شرایط سخت خلاص شوند به راهکارهای عجولانه متوسل نمی شوند. ...

بروجردی: سیستم بانکی ما بیمار است / کارآفرین نمی تواند با دادن سود بالا موفق باشد

بروجردی: سیستم بانکی ما بیمار است / کارآفرین نمی تواند با دادن سود بالا موفق باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران از امنیت بالایی در منطقه برخوردار است، گفت: ایران جزو قدرت های بزرگ نظامی دنیا است. به گزارش ایرنا علاء الدین ...

راه های خلاقانه استارتاپ ها برای سبز شدن

گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا-هانا حیدری؛ حتی استارتاپ‌های تازه کار نیز به سمت سبزتر شدن حرکت می‌کنند. برخی از این استارتاپ‌ها ایده‌ها و انگیزه‌های جدیدی دارند در حالی که برخی دیگر از آنها روی کاهش اثرات زیست محیطی کار می‌کنند. آنها ...

مغز نخبگان ایرانی در خدمت مدیران خارجی

به گزارش مشرق، حکایت مسئولان دو و چند تابعیتی و هزینه‌هایی که این افراد تاکنون برای کشور داشته‌اند، قصه ناتمامی است که همچنان پرونده‌های مرتبط با آن باز مانده است. این در حالی است که ابعاد و چالش‌های استارت‌آپ‌های دو ...

مهم ترین بیست دقیقه در روز برای شما

مهم ترین بیست دقیقه در روز برای شما

مهم ترین دقایق در روز برای شما کدام است؟ آن لحظاتی ست که شما آن را صرف برنامه ریزی می کنید. می دانم که برای خیلی از شما کلمه برنامه ریزی کلمه چندان جالبی نیست اما نگران نباشید. منظور من نوشتن برنامه های تجاری یا اهداف سالیانه تان نیست. من خیلی ساده م ...

بررسی چالش های صنعت بازی ایران در اولین روز از اختتامیه جشنواره وب و موبایل؛ ۲۶ بهمن ۹۶

مطلب بررسی چالش های صنعت بازی ایران در اولین روز از اختتامیه جشنواره وب و موبایل؛ ۲۶ بهمن ۹۶ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ در اولین روز جشنواره وب و موبایل ای ...

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند گردشگری دانشگاه تهران در اسفندماه

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند گردشگری دانشگاه تهران در اسفندماه

چهارمین رویداد استارت آپ ویکند دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در حوزه گردشگری اسفندماه امسال برگزار می شود. به گزارش آیسام و به نقل از ایسنا، چهارمین رویداد استارتاپ ویکند دانشکده کارآفرینی در ح ...

استخدام بسته بند

استخدام بسته بند

در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل بسته بند برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام بسته بند هستند، می پردازیم. قصد داریم در این مقاله همه ابعاد شغل بسته بند از جمله، معرفی شغل بسته بند ، وظایف شغل بسته بند ، بازار ...

مزایا و معایب استفاده از بازاریابی دیجیتال به فروش یک محصول

مزایا و معایب استفاده از بازاریابی دیجیتال برای فروش محصول

با توجه به آخرین آمار منتشر شده توسط موسسه های مختلف فعال در زمینه کسب و کار مطالعات و استفاده از بازاریابی دیجیتال می تواند در میزان موفقیت کسب و کار تاثیر مستقیم. گزارش از اکوسیستم است. فضای مجازی به طور کلی استفاده از فضای دیجیتال برای بازاریابی های مختلف مزایا و معایب. به گفته کارشناسان فضای دیجیتال است که یک محل که در آن بسیاری از مردم آگاهی عمیق تر و درک بهتر از جهان و وقایع و مناسبت های مختلف در حوزه های گوناگون را کسب می کنند. بازاریابی دیجیتالی از جمله حوزه هایی است که با افزایش استفاده از فضای دیجیتال در طی دهه های اخیر گسترش زیادی داشته است. گروه های متف فعال در بازاریابی دیجیتال در حوزه های گوناگون و مختلفی از آن مشغول به کار هستند. حوزه های مختلف بازاریابی دیجتال عبارتند از : محتوا: این بخش شامل پست های وبلاگ ها، مقاله ها، مطالعات تحقیقاتی، کتاب های الکترونیک، شبکه های اجتماعی و از این دست می شود. خلاقیت: این بخش بیشتر در خصوص تصاویر،نمودارها و ویدیو هایی است در کنار محتوای تولید شده از آن ها استفاده می شود. وضعیت: در این بخش بیشتر به تحلیل، ایجاد هدف  و استفاده از آمار مختلف برای رسیدن به نتیجه مطلوب مربوط است. بر اساس بررسی های انجام شده، شرکت های بزرگی که در جذب مشتری و شناسایی محصول خود سعی در استفاده همزمان از بازاریابی دیجیتال در کنار حضور فعال در کمپین های مختلف به عنوان حامی، سخنران و یا داوطلب دارند توانسته اند موفقیت بیشتری را در پیشبرد اهداف خود کسب نمایند. نکته مهم و اساسی در این زمینه این است که استفاده از بازاریابی دیجیتال تنها برای شرکت های بزرگ و برند های جهانی کاربرد ندارد. این حوزه برای تمامی شرکت ها در تمامی ابعاد چه بزرگ و شناخته شده و چه کوچک و نا شناس کاربرد اساسی دارد. مسئله اصلی در این زمینه این است که یک شرکت باید هنر استفاده از فضای دیجیتال را برای هویت سازی سازمان و یا برند شخصی خود داشته باشد تا بتواند از آن به بهترین شکل ممکن برای رشد و پیشبرد اهداف کسب و کار خود استفاده نماید. شرکت Millennials از جمله شرکت های معتبر و بزرگی است که محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند. این شرکت در حدود ۱۸ ساعت روزانه اقدام به فروش آن لاین محصولات خود می کند. شرکت Generation Z یز اط جمله شرکت هایی است که اکثر کارمندان ان را جوانان زیر ۲۲ سال تشکیل می دهند. این جوانان بیشترین فعالیت خود را برای شناسایی این شرکت و همچنین فروش خدمات و محصولات آن از طریق شبکه های اجتماعی از جمله اسنپ چت و یا اینستاگرام استفاده می کنند. از طرفی متخصصان حوزه بازاریابی دیجیتال می توانند از این نوع بازاریابی بر اساس اهداف و استراتژی که شرکت یا سازمان بر اساس آن پایه ریزی شده است بهره ببرند. در واقع استفاده از بازاریابی دیجیتال می تواند برای کمک به رشد و گسترش کسب و کارهای مختلف و همچنین سازمان ها و شرکت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از این رو ترتبیت افراد متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال می تواند کمک بزرگی به رشد اقتصاد کند. در واقع وجود افراد متخصص و حرفه ای در حوزه استفاده از بازاریابی دیجیتال برای تمامی شرکت ها و گسترش تمامی کسب وکارها مفید و مورد نیاز است. با این حال متاسفانه مشکلاتی نیز در سر راه استفاده از بازاریابی دیجیتال به طور گسترده وجود دارد. از جمله اینکه متاسفانه به دلیل عدم وجود منابع رسمی برای آموزش بازاریابی دیجیتال به طور تخصصی عر فردی با هر حوزه فعالیت و تخصصی وارد بازاریابی دیجیتال و ارائه خدمات به مشتریان این صنعت می شود. در واقع امروزه با توجه به گسرش روز افزون اینترنت هر فردی حتی نوجوانان نیز اقدام به راه اندازی وبلاگ و یا سایت های تبلیغاتی می کنند. نکته قابل توجه دیگر در این زمینه این است که بر خلاف باور عموم افزایش تعداد بازدید و یا افزایش تعداد پست ها در یک وبلاگ تبلیغاتی الزاما تاثیر مستقیمی بر روی میزان افزایش فروش محصول توسط آن وب سایت یا وبلاگ ندارد. در گذشته فروش های آن لاین وابسته به ۳ عامل اساسی از جمله ترافیک، نرخ بازدید و هزینه بوده است.  بر اساس باور عموم افزایش ترافیک در یک وب سایت یک راه اساسی برای افزایش فروش محصول ارائه شده در آن وب سایت یا وبلاگ به شمار می رفته است. اما واقعیت این است که ارتباط میزان فروش و حجم ترافیک یک وب سایت دو عاملی هستند که وابستگی آن ها به یکدیگر کمی پیچیده است. افزایش ترافیک یک وب سایت به این معنی نیست که تمام بازدید کنندگان وب سایت الزاما مشتریان بالقوه محصول ارائه شده در وب سایت هستند و اقدام به خریداری محصول از طریق آن وبلاگ یا وب سایت می کنند. در واقع بسیاری از بازدید کنندگان از روی کنجکاوی اقدام به بازدید از یک وب سایت و مشاهده محتوای آن می کنند. حقیقت این است که در برخی موارد کاهش ترافیک منجر به افزایش میزان فروش یک محصول از طریق یک وب سایت می شود. این ارتباط پیچیده میان افزایش ترافیک یک وب سایت و میزان فروش یک محصول از طریق وب سایت یا وبلاگ مسئله ای است که باید مورد بررسی و مطالعات بیشتری قرار گیرد. متسفانه در حال حاضر موسسات تبلیغاتی زیادی وجود دارند که کارهایی از جمله بازاریابی دیجیتال را انجام می دهند. این موسسات پیشنهاداتی را به مشتریلن خود برای استفاده از فضای دیجیتال در معرفی محصول به کاربران انجام می دهند که متاسفانه بدون هر گونه تحقیق و بررسی است. در بسیاری از موارد این پیشنهادات حتی باعث معکوس شدن روند فروش و کاهش میزان فروش محصول آن شرکت از طریق وب سایت یا وبلاگ مورد نظر می شود. نکته اساسی این است که با وجود اینکه استفاده از بازاریابی دیجیتال و مزایای آن برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است اما بهره بردن و استفاده بهینه از این فضا تنها زمانی می تواند در جهت افزایش فروش محصول موثر و تاثیر گذار باشد که از نظرات افراد متخصص در این زمینه استفاده شود و کار بازاریابی بر عهده افراد متخصص در این حوزه قرار گیرد.